Copywriting

Słowo ma ogromną moc.

Dobre hasło reklamowe z łatwością jest w stanie sprzedać markę, a zoptymalizowane teksty na stronie pomagają w jej wypozycjonowaniu na sam szczyt wyszukiwarki Google. Wykorzystujemy język korzyści, storytelling, raporty, badania oraz case studies. Piszemy dobre teksty, które aż chce się przeczytać – i które nigdy nie są bezsensowną i pozbawioną wartości merytorycznej papką dla robota Google. Uważamy, że teksty przede wszystkim powinny trafiać do ich czytelników, a przy okazji, dzięki dobrej optymalizacji, do robota Google.

Przede wszystkim – przeprowadzimy audyt

Przyjrzymy się tekstom na Twojej stronie, ich grupie docelowej, przeznaczeniu. Sprawdzimy ich wartość merytoryczną i atrakcyjność dla użytkowników. Na podstawie przeanalizowanych danych przygotujemy raport skuteczności wraz z kompleksową strategią – jak, co, gdzie i do kogo pisać.

… a później napiszemy dla Ciebie wszystko!

 

Slogan i teksty reklamowe

Stworzymy dobry slogan reklamowy, który zapadnie w pamięć Twoim potencjalnym Klientom. Napiszemy perswazyjne teksty reklamowo-sprzedażowe, które pozwolą na wykreowanie w Twoich Klientach potrzeby zakupu lub skorzystania z usługi.

Artykuły PR-owe

Wykreujemy pozytywny wizerunek Twojej firmy w mediach. Napiszemy o Tobie tak, żeby inni chcieli poznać Ciebie i Twoje produkty! Wyraźnie zaznaczymy Twoją obecność w Internecie, a co za tym idzie – zwiększymy rozpoznawalność Twojej marki.

Blog firmowy

Dzięki merytorycznym tekstom sprawimy, że w oczach użytkowników staniesz się ekspertem. Przed rozpoczęciem działań dokładnie zapoznamy się z informacjami na temat Twojej branży oraz zgłębimy wiedzę z dobrych i wiarygodnych źródeł. Teksty zamieszczone na firmowym blogu pomogą nam też w pozycjonowaniu strony.

Newsletter i e-mail marketing

Przypomnimy Twoim dotychczasowym Klientom o Twoich produktach, a tych którzy porzucili koszyk zatrzymamy chwytliwymi tekstami – zaoferujemy im atrakcyjną zniżkę lub ciekawy e-book.

Teksty na potrzeby social media oraz Google AdWords

Napiszemy teksty, które skłonią użytkowników do kliknięcia w link. Jednak tylko tych użytkowników, którzy faktycznie są zainteresowani Twoją ofertą – wszystko po to, by niepotrzebnie nie tracić Twoich pieniędzy.